Cphbusiness

opgave

Cphbusiness et levende website

I samarbejde med Cphbusiness reklamebureau udviklede 42 Digital i 2015 et moderniseret design og en forbedret brugeroplevelse.

42 Digital stod for den tekniske implementering, herunder at sikre at det nye website matchede kravene til en stærk brugeroplevelse på mobile platforme, integration til den koordinerede tilmelding til uddannelse, Single Sign On for medarbejdere og integreret telefonbog for medarbejdere.


løsning

Løbende videreudvikling

Siden lanceringen er websitet løbende opdateret med bedre værktøjer og mere målrettet information til de forskellige målgrupper.

Især har der været fokus på at forbedre de forskelige selvbetjeningsløsninger, bl.a. i forhold til tilmelding og betaling, men også i forhold til at lette administrationen af tilmeldinger, således at websitet i dag er omdrejningspunktet for alle aktiviteter i Cphbusiness.

 

 

 

seneste opdatering

Sådan søger du - guide

Support chat fik mange henvendelser fra potentielle ansøgere, der fandt det svært at gennemskue ansøgningsprocessen. Dette blev bekræftet af en Userneeds-undersøgelse.

Ansøgningsvejledninger lå som tunge pdf’er, blandet sammen på tværs af målgrupper. Cphbusiness ønskede at gøre indholdet mere modtagervenligt og visuelt, så potentielle ansøgere let kunne danne sig et overblik over ansøgningsprocessen.

Løsningen blev en interaktiv grafisk præsentation af vejen gennem ansøgningsprocessen. Brugeren besvarer nogle enkle spørgsmål og får på baggrund af sine svare præsenteret et grafisk overblik over processen. Herfra kan han et efter et folde de emner ud, som han ønsker uddybet.

 

 

kontakt

Kåre Gade Petersen

Sales Director
+45 2637 7914