Webshop til BC Cloud

Bruger du Microsoft Business Central, og kunne du godt tænke dig en e-commerce løsning, der kan styres fra dit ERP-system?

Med 42 Digitals kombination af Umbraco og EasyFlow kommer du nemt i gang med at give dine kunder digital selvbetjening.

proces

Ikke et gør-det-selv projekt

Vi tror på, at gode løsninger kræver samarbejde og rådgivning. Derfor er vores løsning heller ikke et gør-det-selv projekt. 

Vi har en masse erfaring, som vi gerne vil give dig med på vejen, for at sikre, at du kommer godt i gang og hele vejen i mål. 

1. Processen indledes derfor med en workshop, hvor dine ønsker og krav skitseres.

2. Vi sætter naturligvis selve løsningen op for dig, og giver løsningen dit designmæssige præg. 

3. Du vil få undervisning i brug af løsningen, og vi hjælper dig i gang med at lave indhold.

4. Endelig sørger vi også for, at du får sat den rigtige tracking op med Google, så du kan følge udviklingen på din løsning, og effekten af dine markedsføringstiltag. 

indhold

Løsningen inkluderer

Umbraco 8 CMS med webshop modul

Integrationsmotoren EasyFlow til dataudveksling mellem Web og BC

Integration til betalingsgateway

SSL certifikat 

Cookie script, til sikring af cookielovgivningen

Integration til nyhedsbrevs modul (MailChimp) 

Opsætning af Google Tracking 

Undervisning 

Mulighed for support

Kontakt

Kåre Gade Petersen

Sales Director
+45 2637 7914

Webshoppen indeholder

Selve den synlige webløsning, udvikler vi fra en skabelon, baseret på de features som forventes af en nutidig e-commerce webløsning.
 

Forside med Hero, CTA og Produktvisninger

  Listevisningsside – med to modes (store produkter samt liste

  Facet søgning – find produkter efter egenskaber

 Fritekstsøgning – søg efter produktnavn, produktnummer 

 Produktside – med mulighed for Produktbilleder, videolink, produkttekst

 Kundens pris fra BC vises hvis man er logget ind

 Artikelside – bruges til generelle tekster på siden

 Nyhedsbrevstilmelding 

 Indkøbskurv

 Checkout flow
Herunder faktura- samt leverings-adresse, valg af betalings- og leveringsmetode, mulighed for betaling via Gateway samt takkeside, med bekræftelse mail til kunden.

 Kundeområde
Herunder log in område, oversigt over tidligere køb, faktura oversigt, quick bestilling og opdatering af kontaktinfo.

 Mulighed for flere sprog lag

 Mulighed for flere valutaer

 

 

integration

Business Central

Integrationen mellem Business Central og webløsningen består af følgende.

Fra BC til Webshoppen hentes:

-  Produktinformationer

-  Produkt relationer

-  Kundespecifikke priser

-  Kundeinformationer

-  Rabatregler

-  Multipla og Coli regler

-  Lagerantal

-  Salgsordre

-  Fakturaer

Fra Webshoppen sendes til BC

-  Web ordre